آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛2
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1392
نویسنده : RmZiRn
ویژه اندرویدی‌ها؛

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! و هر آنچه از یک اسکنر حرفه‌ای نیاز دارید این برنامه آن را برآورده خواهد کرد. این نسخه از نرم‌افزار آنلاک و کاملا فول می‌باشد که شما می‌توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید. از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو و... اشاره کرد.

 


 
مهم ترین اصل و ویژگی یک ویندوز خوب سرعت مناسب آن است. اما گاهی مشاهده می شود که بعد از گذشت مدتی از تعویض ویندوز سرعت رایانه به صورت ناگهانی کاهش می یابد و دیگر عملکرد سابق را ندارد. این برنامه Wise Care 365 Pro به شما کمک می کند تا سرعت و عملکرد ویندوز رایانه را بهبود بخشید. برنامه با بررسی و بر طرف کردن خطاهای ریجستری، هارد دیسک و بخش های مختلف ویندوز سرعت رایانه را افزایش می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان خاموش کردن اتوماتیک رایانه، قابلیت مخفی سازی فایل ها و پوشه های مورد نظر شما، بازیابی فایل های از بین رفته و ... اشاره کرد.

 


اگر از تصاویر تکراری صفحه نمایش گوشیتان خسته شده‌اید بهتر است با Juice PRO فضای گوشیتان را زنده‌تر کنید. Juice PRO مجموعه‌ای از تصاویر آب گریپ فروت، آب لیمو، آب پرتقال، آب آلبالو، آب کیوی، آب توت فرنگی، آب آناناس، آب هندوانه، آب پاپایا و آب توت است که آبمیوه‌های خوشمزه را به صفحه نمایش گوشی شما هدیه می‌کند. برای جذابیت و تنوع بیشتر می‌توانید از طریق تنظیمات، گزینه‌هایی مانند تکه‌های یخ و برش میوه را به طور شناور به تصاویر اضافه کنید.


 


رایانه | IOS | اندروید
نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص‌های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر مطرح مانند شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.


 


Foxit Reader؛
امروزه بیشتر مقالات و کتاب های الکترونیک از فرمت محبوب و رایج PDF استفاده می‌کنند. نرم افزار Foxit Reader به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد، این برنامه امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و... را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نکات جالب Foxit Reader می‌توان به ابزارهای متفاوت آن اشاره کرد که با کمک آن‌ها می توانید فایل‌های PDF مورد نظرتان را ویرایش کنید.


 


 
JetAudio برای رایانه و اندروید؛
JetAudio نرم افزار جامع چندرسانه‌ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل‌های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل‌های مختلف به یکدیگر را داراست. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast فراهم خواهد شد. با jetAudio هر آنچه که از یک پلیر انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. ضبط فایل‌های صوتی آنالوگ، قابلیت Sound۲Vision، افکت‌های صوتی گوناگون مانند Wide, Reverb, X-bass خروجی صدای چندکاناله، پشتیبانی از ۹۹ درصد فرمت‌ها و... از قابلیت‌های کلیدی این نسخه از نرم افزار است.


 


 
اطلاعات جغرافیایی جهان در دستان شما؛
Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید. تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه بعدی را ببینید یا از کهکشان‌ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره‌های اقیانوس‌ها را نظاره‌گر باشید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده‌اید ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از نظرات هم درباره مکان‌های مختلف جویا شوید. Google Earth نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی‌های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره‌ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه‌های شخصی و یا تبلت و گوشی اندرویدی یا IOS بیاورد.


 


 
برای رایانه؛
فرقی نمی‌کند اطلاعات شما به چه طریقی پاک شده، به خاطر حملات ویروسی، به صورت عمدی، فرمت یا عملیات Fdisk و یا مشکلات برق رسانی موجب است تا اطلاعات موجود در هارددیسک نمایش داده نشوند نگران نباشید دریچه مشکل شما را با نصب نرم افزار GetDataBack حل می‌کند!


 


 
پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛
برنامه Notepad ابزاری کم حجم می‌باشد که در تمامی نسخه‌های Windows Microsoft وجود دارد اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.
 

 


 
برای اندروید؛
برنامه عکاس باشی سعی در آموزش عکاسی مقدماتی و کار با دوربین عکاسی به صورت ابتدایی برای تمام علاقمندان به عکاسی در تمامی رده‌های سنی دارد. در این برنامه امکان پرسش و پاسخ سوالات عکاسی به صورت مستقیم از کارشناس میسر خواهد بود. همچنین عکاس باشی به ارائه گالری تصاویر از عکاسان بزرگ جهان به همراه خلاصه ای از زندگی آن عکاس در این نرم افزار پرداخته است.


 


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409